Tuesday, February 19, 2013

PRODUK TERBARU DARI AS BEAUTY: ALPHA COLLAGEN


Tahukah anda?
Lebih dari 30% kandungan protein di dalam tubuh anda adalah collagen?
Lebih dari 70% protein dalam jaringan tisu penghubung adalah collagen?
Jaringan tersebut adalah penghubung utama organ tulang, kulit, rambut dan kuku anda.




ALPHA GEL COLLAGEN adalah collagen semula jadi yang tinggi kandungan protein dan diperbuat daripada ekstrak tulang sapi yang terpilih. ALPHA GEL COLLAGEN berfungsi memelihara keremajaan, kecantikan, menyuburkan rambut dan kuku, melincirkan sendi dan membina kekuatan tulang.

Cell Regeneration & Anti Aging
Collagen merupakan bahan utama dalam penghasilan sel-sel kulit. Penghasilan collagen berkurang secara semula jadi seiring dengan peningkatan usia. Nutrisi collagen adalah unsur utama dalam melambatkan proses penuaan.

Menyembuhkan Sakit Sendi
Collagen merupakan bahan utama dalam pengisian bendalir dalam sendi. Sakit dan sengal pada sendi ialah disebabkan oleh bendalir dalam sendi (Bendalir Sinovia) telah haus, menyebabkan tulang saling bersentuhan dan menyebabkan rasa sakit. Dengan pengambilan collagen, bendalir tersebut akan terisi kembali dan sakit beransur hilang.

Nutrisi Osteoporosis
Tulang tidak hanya terdiri daripada unsur kalsium sahaja tetapi mempunyai sel-sel yang membentuk jaringan yang kompleks yang dikenali sebgai collagen. pada usia 35 tahun, tulang mengalami penurunan jisim dan ketumpatan, hal ini disebabkan oleh collagen dalam tubuh yang telah menurun. Dengan pengambilan collagen, maka tubuh badan dapat membina sel-sel tulang yang baru sehingga tulang kembali kuat.

No comments: