Tuesday, April 2, 2013

Contest Pemakaian Sebelum dan Selepas AS Beauty 2013


Pengumuman Pemenang Contes Sebelum dan Selepas AS Beauty 2013

Akhirnya masa yang ditunggu-tunggu telah pun tiba. Para pemenang bagi AS Beauty contest telah pun diumumkan tepat pada 1hb April yg lalu. Pihak syarikat berbesar hati mengumumkan para pemenang AS Beauty contest. Jutaan terima kasih diucapkan kerana sudi berkongsi dengan kami dan tahniah diucapkan. Teruskan menyokong AS Beauty!..:)

-60% likes
-40% juri

Tempat Pertama

(848 likes)

NOR DAYANA


Bismillahirrahmanirrahim..

Saya Nor Dayana , telah mengunakan As Beauty genap 1 tahun.. Alhamdulillah.. setia sy bersama produk ini kerana yakin dgn KEBERKESANAN TANPA RAGU, kerana awal pemakaian selama 2 minggu, kesan2 yg di ceritakan, sy telah alaminya sendiri..

SEBELUM ---> Kulit muka gelap + Burn + Kusam

SEMASA PROSES RAWATAN ---> Jerawat halus timbul, kulit muka kering dan mengelupas halus, kusam semakin menghilang..

SELEPAS 2 MINGGU ---> Kulit muka totally berubah 95% apabila kusam hilang sepenuhnya, burn reduce kaw2 smpai dh xnmpk, yg paling happy, kawan2 tegur muka nmpak HALUS, CERAH dan BERSIH ^_^ Alhamdulillah...

hanya Allah yg tahu rasa rendah diri dan terlalu kurang berkeyakinan bila muka bermasalah... now, Alhamdulillah, say NO to produk SELAIN AS BEAUTY ok... ^_^


Tempat Kedua

(1029 likes)

AZURA ZUE


Saya baru menggunakan produk AS BEAUTY selama hampir 2 bulan, saya menggunakan produk AS BEAUTY kerana kulit saya mempunyai masalah kulit kusam dan maslah jeragat..syukur alhamdulillah selama hampir 2 bulan saya menggunakan produk AS BEAUTY kulit saya nampak semakin berseri-seri dan tidak kusam lagi..dan maslah jeragat pada kulit saya semakin pudar :)..TERIMA KASIH AS BEAUTY !!!~


Tempat Ketiga

(472 likes)

NOR AZIZAH BT ABDUL AZIZ


Sebelum ini kulit gja kusam, gelap, tona kulit tidak sekata, terdapat whitehead dan blackhead di sekitar hidung dan lingkaran hitam bawah mata yang ketara. Setiap kali nak keluar kemana-mana walaupun cuma ke kedai runcit gja mesti pakai bedak sebab rasa kurang yakin. Setiap kali keluar jalan-jalan dan pergi kerja WAJIB pakai toner, pelembap, BB cream, dan bedak supaya Gja rasa yakin nak berhadapan dengan orang.

Gja berkenalan dengan AS BEAUTY melalui page ini setelah melihat testimoni yang dipaparkan. Gja beranikan diri mencuba Set 3 in 1 Facial Treatment (Trial Set) dan mula pakai pada 8 November 2012. Masa mula-mula tu Gja tahan je tak pakai segala macam produk kosmetik bila nak keluar. Cuma pakai krim siang dan bedak. 2 3 hari pakai krim malam mula rasa gatal-gatal dan ada sedikit pengelupasan kecil yang tak nampak sangat dan tak menyakitkan. Gja tetap teruskan pakai krim siang dan malam serta cuci muka dengan sabun. Alhamdulillah setelah 4 bulan setia dengan AS BEAUTY, memang ketara perubahan pada wajah Gja. Kawan-kawan ada yang tegur kata muka nampak berseri. Sekarang ni emak, adik dan kawan-kawan pun dah pakai AS BEAUTY. Terima kasih AS BEAUTY!


Pemenang Khas Pilihan Juri

(95 likes)

NURUL IZZATI BT TALIB


Saya NURUL IZZATI BT TALIB / 013.579.8094 sangat berpuas hati menggunakan produk AS Beauty'A Simple Beauty' Rawatan Wajah. Melihat pada keadaan kulit wajah saya sebelum nie,memang sangat bermasalah. JERAWAT penuh satu muka. JERAWAT NANAH,JERAWAT BATU,JERAWAT PASIR silih tumbuh berganti. Keyakinan saya makin pudar. Saya mula berminat mencuba AS BEAUTY bila terlihat di internet dan testimoni2 AS BEAUTY yg sudah berjaya. Pada mulanya takut juga nak mencuba,tapi saya beranikan diri. Pada awal penggunaan AS Beauty, risau juga sebab jerawat di wajah saya keluar bertambah banyak. Tapi saya tetap teruskan. Kemudian tak lama selepas itu alhamdulillah jerawat dah mula berkurangan cuma naik bila masa datang bulan sahaja. Di samping itu saya berpantang makan,makanan berminyak,makanan laut semua tak makan. Saya lebih kan dalam menu harian, ambil sayur-sayuran dan buah-buahan jer. Saya ikut juga nasihat doktor dan amalkan sekejap antibiotik(mencuci darah) yang disarankan doktor. Syukur Alhamdulillah kini dah 2 BULAN PENGGUNAAN PRODUK AS BEAUTY, keyakinan saya kian bertambah. Saya lebih yakin dengan penampilan sederhana saya. Walaupun keadaan tidak lah sepenuhnya sempurna. Kulit wajah saya masih dalam proses rawatan. Masalah parut-parut degil masih ada,dan saya tahu ia memang makan masa untuk sembuh. Saya dapat rasakan kini, kulit wajah saya semakin hari,semakin sihat dan bersih bersama produk AS BEAUTY. Melihat pada perubahan ini, sebenarnya penggunaan AS Beauty Aromatherapy Facial Anti Ageing Serum & 3W Clinic Loose Powder,sememangnya banyak membantu sepanjang proses rawatan. Ia memang gabungan yang serasi bersama AS Beauty 3in1 Set. ANDA DILUAR SANA BILA LAGI ??? .. YAKIN & JANGAN RAGU..ANDA PASTI TIDAK MENAFIKAN KEBERKESANANNYA~ LIKE !!! SAYA ~ NURUL IZZATI BT TALIB ~ DI 'AS BEAUTY CONTEST 


TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA PARA PEMENANG DAN TERIMA KASIH SEKALI LAGI DIUCAPKAN. BAGI YANG TIDAK SEMPAT MENYERTAI PADA TAHUN INI, BOLEH CUBA PADA TAHUN HADAPAN.. IN SYA ALLAH..:)


No comments: