Sunday, April 12, 2015

Monday Blues~

As Beauty bukan produk kecantikan yang biasa-biasa. Sudah lama bertapak di Malaysia dan telah mengeluarkan pelbagai rangkaian produk kecantikan, kesihatan dan kosmetik.

Terkenal dengan produk AS Beauty 3 in 1 set, AS Beauty terus mengorak langkah dengan mengeluarkan berbagai produk kesihatan lain seperti Bedak Padat, Rangkaian Aromatherapy, Collagen dan lain-lain lagi.

Collagen keluaran AS Beauty iaitu Multi Berry Collagen merupakan rumusan khas daripada Hydrolized marine collagen dan buahan beri yang merupakan agen atioksidan yang bermutu tinggi yang memberi banyak manfaat untuk kesihatan kuku, kulit mata dan tulang. Dibungkus dalam sachet supaya mudah dibawa untuk dimakan di tempat kerja, di dalam kereta mahupun dalam kapal terbang. Dengan pengambilan 1 sachet sehari, pastinya mampu menambah kesihatan diri untuk tampil lebih anggun cantik dan bergaya.

Rangkaian Aromatherapy AS Beauty Produk yang dihasilkan ialah SERUM yang diperbuat dari estrak bahan organik semula jadi.Serum terpilih khas untuk merawat muka, badan dan mahkota wanita. Didatangkan dengan 3 jenis produk iaitu facial serum, body serum dan juga love oil yang merangkumi penjagaan yang menyeluruh seluruh tubuh badan terutamanya wanita.

Klik di sini untuk Khasiatnya




Nantikan wajah baru Serum AS Beauty di pasaran!

Bedak Padat AS Beauty  Bedak padat yang diformulasi khas dari mineral tanpa bahan kimia yang merbahaya kepada kulit. Tekstur yang halus dan lembut untuk mudah diratakan pada muka. Menjadi pilihan wanita untuk membawanya bersama di dalam beg tangan. Boleh digunakan untuk kegunaan seharian untuk menutup cela di wajah dan mendapatkan tona warna kulit yang diidamkan. Didatangkan dengan 4 warna:

-Kuning langsat
-Kuning pengantin
-Kuning natural
-Kuning mutiara(warna baru)


Produk AS Beauty sememangnya mantap, berkualiti dan terjamin. Dapatkan sekarang, produk rawatan dan penjagaan tubuh badan dari hujung kepala hingga ke kaki..heehe ^.^


No comments: