Friday, March 15, 2013

CONTEST SEBELUM DAN SELEPAS AS BEAUTY 2013


Posto! Posto! Contest Sebelum & Selepas As Beauty utk tahun 2013 kini bermula! Pengguna setia/jelitanista As Beauty semua sangat di alu-alukan untuk menyertai Contest ini. Hadiah yang sangat istimewa menanti bakal pemenang. Ada yang terharu, teruja, terkedu, gembira lihat transformasi wajah anda hasil penggunaan As Beauty? Ini lah masanya untuk berkongsi dengan kami! Jom kongsi bersama! Cara penyertaan adalah seperti berikut:-


1- Upload photo sebelum & selepas pemakaian as beauty anda bersama watermark 'ASBEAUTY CONTEST 2013' (untuk mengelakkan kecurian serta privasi photo anda) Upload di wall Page ini tau. Letakkan juga sedikit pengalaman anda bersama As Beauty.

2- Ajak semua famili/kawan/sepupu/sepapat/jiran/uncle like photo anda. Tapi mesti like page ini dahulu, kemudian like pada photo anda/peserta yang lain. (kalau tak 'like' pada page ini, 'like' pada photo individu tersebut tidak akan dikira. (baru adil kan >_<)

3. Peserta yang mendapat paling banyak 'like' akan dikira sebagai pemenang nya. Tapi tahun ni kita nak buat ala2 realiti show sikit. 70% markah diambil dari 'like' terbanyak, manakala 30% markah lagi akan diadili oleh juri As Beauty dari kalangan otai2 yang dilantik khas oleh pihak syarikat.. (curlass kann..:p)

Tahun lepas 2012, pemenang tempat pertama telah memenangi RM500 beserta satu set besar As Beauty. Tahun ini admin dengar2 hadiah lebih meletopss tau!

Penyertaan Bermula pada 15 march 2013 dan akan berakhir pada 30 march 2013. Pemenang akan diumumkan pada 1 April 2013. Tunggu apa lagi, hantar penyertaan anda sekarang!!

Jom like,like,like.. ^_^

(Marilah sama-sama kita bertanding secara sihat yee..C=)

PEMENANG CONTEST SEBELUM & SELEPAS AS BEAUTY 2012


(Berjaya mengumpul 923 'like' di Facebook pada tarikh tutup penyertaan 31hb Mac 2012)
NURUL SHAFIQAH BINTI HASHIM

PEMENANG CONTEST SEBELUM & SELEPAS AS BEAUTY 2011


Saudari Marie Arthur dari Sarawak

SIAPAKAH BAKAL MEMENANGI CONTEST SEBELUM & SELEPAS AS BEAUTY 2013????




No comments: