Tuesday, May 20, 2014

LANGKAH RINGKAS PENGGUNAAN FACIAL SERUM

Salam Jelitanista! Hari ini admin nak ceritakan cara penggunaan AS Beauty facial anti-ageing serum. Selain daripada sapu dengan tapak tangan ke muka, serum ini juga mempunyai kaedah lain untuk digunakan dan mudah dibawa kemana mana sahaja.Jom tengok caranya!


1.Of course,  pertama sekali sediakan bahan-bahan yang diperlukan:
-air mineral atau sebarang air yang ditapis dan bersih lagi suci
-facial anti-ageing serum
-botol spray kaca yang sesuai (dalam post ni, admin pakai botol spray 30ml)

2. Masukkan air ke dalam botol spray. Terpulang kepada individu untuk mengisi penuh ataupun separuh penuh. Untuk botol ni, admin isi penuh botol iaitu 30ml.

3. Dengan lafaz bismillah, titiskan serum ke dalam botol spray. Sukatan yang disarankan untuk botol 30ml adalah 5 titis sahaja(bergantung kepada individu sama ada mahukan larutan lebih pekat atau tidak). Serum AS Beauty adalah pati hasil ekstrak daripada tumbuhan semulajadi, dengan 5 titisan sahaja sudah memadai.

4 .Goncangkan botol sehingga larutan sekata.

5. Siap! Spray pada muka pada masa dan ketika yang anda mahu untuk membantu memelihara kesegaran wajah dan emosi yang baik. Jangan spray dekat mata pula ye!=D

>>>AS Beauty facial anti-ageing serum juga membantu mempercepatkan hilangnya jerawat/jeragat dan resdung. So combination set AS Beauty 3 in 1 dengan facial serum adalah sangat disarankan untuk pemulihan wajah yang lebih baik dan berkesan.

Selamat mencuba!










1 comment:

Anonymous said...

Blh dapatkn melalui saya yg pastinya origenal.. 0147537267